Manualul MAGICSENS

Setul de instrumente se încadrează în cadrul național legal dedicat cerinţelor educative speciale existente în 4 țări europene – România, Grecia, Irlanda, Italia – pentru a permite diferiților actori și părți interesate ale lanțului educațional să planifice și să dezvolte mai bine acțiuni în favoarea elevilor cu CES.

Conform acestei perspective, setul de instrumente poate fi folosit și ca model la nivel transnațional pentru a sprijini și stimula competențele didactice cu referire la CES; în plus, acesta este, de asemenea, menit să fie un instrument util pentru a sprijini mai bine evaluarea programelor de mobilitate în Europa, în special cu referire la strategiile și practicile care vizează elevii cu CES.

Setul de instrumente se inspiră din modelul abordării   graduale, care este un ciclu în patru părți prin care acțiunile sunt revizuite și perfecționate, astfel încât să  înțelegem nevoile de sprijin ale unui elev. De fapt, profesorii evaluează continuu, planifică, pun în aplicare și își revizuiesc abordarea în ceea ce priveşte predarea pentru toți elevii și, acolo unde a fost identificată o potențială nevoie educațională specială, acest proces ciclic ar trebui să fie mai adaptat.

Faceți clic mai jos și descoperiți setul nostru de instrumente!

https://online.magicsens.eu/wp-content/uploads/2020/11/CES-Ghid-pentru-profesori-BT.pdf

error: Continutul nu poate fi copiat !!! Toate drepturile sunt rezervate.